MUDr. Jiří Uher

Mobilní telefon:
Patro:
2. patro budova B
(v ordinaci praktického lékaře)
Adresa:
Zdravotní služby Choceň, s.r.o
Smetanova 1175, Choceň 56501
IČO:
04582535

Naše dceřiná společnost Zdravotní služby Choceň s.r.o. zajišťuje na základě smlouvy pro zaměstnavatele (právnické i fyzické osoby) provádění pracovně-lékařských prohlídek, dle právních předpisů, které se k této pracovně-lékařské péči vztahují. Pracovně-lékařská péče je ze zákona povinná pro všechny zaměstnavatele, bez ohledu na velikost podniku a počet zaměstnanců.

Poskytovaná péče:

• vstupní, periodické, mimořádné, výstupní prohlídky
  • dle požadavku dispensární prohlídky zaměstnanců, pokud mají nahlášenou nemoc z povolání
  • prohlídky zaměstnanců, u kterých působí vliv rizika pracovního prostředí
  • vystavování „Zdravotních průkazů“
  • očkování – sezonní (proti chřipce v sídle firmy), periodické (proti infekční žloutence)
  • možnost školení „První pomoci“
  • dohled nad pracovními podmínkami na pracovištích zaměstnavatele
  • kontrolu vybavení zdravotnickým materiálem u lékárniček první pomoci
  • poradenskou činnost v oblasti ochrany zdraví při práci a předcházení pracovním úrazům, nemocím z povolání
  • odbornou poradenskou konzultaci při projektování, výstavbě nebo úpravě pracovišť a zhodnocení rizika možného působení škodlivin v pracovním prostředí
  • specializovaná vyšetření zaměstnanců rizikových pracovišť, jako jsou například vyšetření spirometrická u rizika prachu, audiometrické vyšetření (ORL) u rizika hluku a oční vyšetření (např. u řidičů).

Ordinační doba

Dopoledne Odpoledne
Úterý
Na prohlídky je nutné se vždy předem objednat.

Ve dnech 16.11.2020(po) a 17.11.2020 (út) bude Poliklinika Choceň a.s. zcela uzavřena.

Děkujeme za pochopení.