Oddělení

CHIRURGIE

II. patro A.

Řádné ordinační hodiny

MUDr. Jan Doskočil (předvolba 2)
předvolba 2
Po 08:00 - 12:00 14:00 - 16:00
Út 08:00 - 11:30 --------
St 08:00 - 12:00 14:00 - 16:00
Čt 08:00 - 11:30 ---------
08:00 - 12:00 ---------

– email: chirurgie2@poliklinika-ch.cz

Chirurgická ambulance  je umístěna v prvním patře budovy „A“. Tato ambulance je tvořena sádrovnou, ordinací a chirurgickým zákrokovým sálkem.

Může tak poskytnou akutní péči a slouží tak jako mezičlánek mezi sousedními nemocnicemi.

Ordinace zajišťuje komplexní poradenskou, diagnostickou a léčebnou péči v oboru chirurgie:

– vyšetření a ošetření pro akutní i chronická chirurgická onemocnění
– ošetření úrazů (tržné, řezné rány, popáleniny ,zlomeniny a ostatní úrazy pohybového aparátu)
– odstraňování kožních a podkožních nádorků, mateřských znamének, pih, operace karpálního tunelu, operace šlach atd.

(objednání je možné telefonicky)
– ošetření akutních zánětlivých stavů (abscesy, flegmony) atd.
– traumatologie
– flebologie – onemocnění žil (viz. flebologická poradna)

FLEBOLOGICKÁ PORADNA –  provádíme diagnostiku a léčbu křečových žil dolních končetin. Terapie zahrnuje konzervativní léčbu, sklerotizaci varixů a operační léčbu (operační výkony jsou hrazené pojišťovnami). Vyšetření je možné bez objednání v chirurgické ambulanci Polikliniky Choceň a.s. v ordinačních hodinách.

Objednávání k plánovaným operacím v celkové anestezii na chirurgických odděleních (cholecystektomie – odstranění žlučníku, operace kýl, křečových žil atd). Podle přání pacienta může být operace provedena MUDr. Doskočilem.